Αν ψάχνετε για πρωτοποριακούς τρόπους ανταμοιβής των πελατών σας, τότε πιθανότατα γνωρίζετε ήδη τα οφέλη που παρέχει μια  πελατειακή βάση πιστών πελατών.

Εάν δεν έχετε πρόγραμμα επιβράβευσης, μην πανικοβάλλεστε! Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα πολλές στρατηγικές που μπορείτε να εφαρμόσετε για να ανταμείψετε τους πελάτες σας με μοναδικούς τρόπους. Οι ακόλουθες τεχνικές θα σας βοηθήσουν επίσης να εγγράψετε περισσότερους πελάτες στο πρόγραμμα επιβράβευσής σας, μόλις το βγάλετε στον αέρα!

1. Δωροεπιταγές για ΑΛΛΕΣ τοπικές επιχειρήσεις

Προφανώς, το κύριο κίνητρο πίσω από οποιαδήποτε στρατηγική διατήρησης πελατών είναι να διατηρήσουμε περισσότερους πελάτες! Επομένως, είναι φυσικό για μια επιχείρηση να ανταμείβει τους πελάτες της με δώρα και εκπτώσεις για τα δικά της προϊόντα και υπηρεσίες…

Ωστόσο, η επιβράβευση των πελατών με δωροεπιταγές για κοντινά café, κομμωτήρια, κινηματογράφους και άλλες τοπικές επιχειρήσεις μπορεί να είναι εξαιρετικά αποτελεσματική στην οικοδόμηση της πιστότητας των πελατών σας προς την επιχείρησή σας!

Δείχνει στους πελάτες σας ότι νοιάζεστε για την τοπική κοινωνία στην οποία και εσείς επιχειρείτε. Επίσης δείχνει ότι θέλετε πραγματικά να ανταμείψετε τους πελάτες σας με ένα δώρο που θα βελτιώσει την ημέρα τους, αντί να προσπαθείτε να τους δελεάσετε, ώστε να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα στην επιχείρησή σας (κάτι που εντέλει θα κάνουν!).

2. Δώστε τους τα «πρωτεία»

Τι εννοούμε τα «πρωτεία»; Εννοούμε πρώτες εντυπώσεις, τον πρώτο λόγο… τα πρώτα οτιδήποτε. Πραγματικά!

Ίσως οι πελάτες που σας κάνουν το μεγαλύτερο τζίρο να κληθούν να δοκιμάσουν αυτοί πρώτοι και δωρεάν το νέο σας πιάτο, τη νέα γεύση καφέ, το νέο προϊόν βαφής ή την οποιαδήποτε νέα υπηρεσία σας και να σας πουν τα σχόλιά τους. Αυτό κάνει θαύματα που βοηθούν τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι ακούγονται και εκτιμώνται δεόντως από την επιχείρησή σας.

Ή μπορεί να σημαίνει να προσφέρετε στα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης έγκαιρη πρόσβαση την περίοδο των εκπτώσεων πριν από το ευρύ κοινό, ώστε να αγοράσουν το προϊόν που είχαν επιλέξει με έκπτωση, πριν αυτά εξαντληθούν. Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησής σας, θα μπορούσαν επίσης να ισχύουν δωρεάν προσκλήσεις για εγκαίνια, πρεμιέρες και άλλες εκδηλώσεις.

3. Κάντε τακτικές κληρώσεις βραβείων για τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης

Οι άνθρωποι σπανίως έχουν αντίρρηση να συμμετάσχουν σε κληρώσεις και διαγωνισμούς που απαιτούν από αυτούς να… μην κάνουν τίποτα για να πάρουν μέρος! Γιατί λοιπόν να μην στέλνετε καθημερινά, εβδομαδιαία ή μηνιαία (ό, τι ταιριάζει καλύτερα στο επιχειρηματικό σας μοντέλο) κάρτες ΞΥΣΤΟ στα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης;

Αυτό όχι μόνο εκμεταλλεύεται τη δοκιμασμένη πρακτική «surprise and delight», αλλά σχεδόν σίγουρα θα δημιουργήσει «θόρυβο» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γύρω από την επιχείρησή σας, ο οποίος με τη σειρά του θα προσελκύσει περισσότερα άτομα να εγγραφούν στο πρόγραμμα επιβράβευσης που έχετε!

4. Θυμηθείτε τα γενέθλιά τους!

Αυτό είναι εύκολο, αλλά μπορεί να κάνει τη διαφορά στα μάτια των πελατών σας.

Διαμορφώστε το app επιβράβευσης έτσι, ώστε να «θυμάται» τα γενέθλια των εγγεγραμμένων στο πρόγραμμα πελατών σας, και στείλτε τους αυτόματα ευχετήρια κάρτα μαζί με ένα δώρο γενεθλίων!

Αυτό ήδη είναι ένα τεράστιο βήμα από τις προσφορές του στιλ «Αγόρασε Χ και πάρε το Υ δωρεάν», καθώς αναγνωρίζει τους πελάτες σας ως άτομα – όχι στόχους πωλήσεων! Αυτή η επίδειξη ενσυναίσθησης και «ανθρωπιάς» ισχύει πολύ για το επόμενο σημείο.

5. Δώστε για φιλανθρωπικό σκοπό το ισοδύναμο των πόντων που συλλέγουν οι πελάτες σας

Ο μέσος καταναλωτής ασχολείται όλο και περισσότερο με την εταιρική κοινωνική ευθύνη – ειδικά στις εποχές που ζούμε.

Οι βασικές προτεραιότητες των πελατών ήταν η αξία, η ποιότητα των προϊόντων και η εξυπηρέτηση. Σήμερα η  επιχειρηματική ηθική παίζει τεράστιο ρόλο για τους καταναλωτές αναφορικά με τις επιχειρήσεις που επιλέγουν να συνδιαλλαγούν.

Για να μην παρεξηγηθούμε, όλα τα παραπάνω εξακολουθούν να είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση των πελατών, είναι αυτά εδώ που φέρνουν με τη σειρά τους πόντους και ανταμοιβές. Αλλά τι θα γινόταν αν συνδέατε τους πόντους επιβράβευσης ενός πελάτη με μια ισόποση δωρεά για φιλανθρωπικούς σκοπούς; Αν επί παραδείγματι δίνατε την δυνατότητα στον πελάτη να «δωρίσει» την ανταμοιβή του σε κάποιο φιλανθρωπικό ίδρυμα, ή αν προσφέρατε πόντους επιβράβευσης για όσους ανακυκλώνουν τις συσκευασίες των προϊόντων σας;

Το ζητούμενο εδώ είναι να ευθυγραμμίσετε τις κοινωνικές αξίες της επιχείρησής σας  με αυτές των πελατών σας και να βρείτε μοναδικούς τρόπους για να ανταμείψετε τους πελάτες σας που είναι ευαισθητοποιημένοι σε αυτά τα θέματα.

Μην αμελείτε την καλύτερη μέθοδο για να βρείτε τρόπους να ανταμείψετε τους πελάτες σας: ρωτήστε τους τι θέλουν!

Θα εκπλαγείτε από το πόσες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν να ικανοποιήσουν τις προσδοκίες των πελατών για τα προγράμματα επιβράβευσής τους , απλώς και μόνο επειδή δεν φαντάστηκαν να ρωτήσουν τους καλύτερους πελάτες τους τι θέλουν πραγματικά.

Αυτή η συμβουλή εκτείνεται πέρα από τους μοναδικούς τρόπους ανταμοιβής των πελατών και ισχύει για τη διατήρηση πελατών γενικά. Ρωτήστε τους VIP πελάτες σας τι είδους αλλαγές θα ήθελαν να δουν στο πρόγραμμά σας για να αναβαθμιστεί η σχέση τους με την επιχείρησή σας, και θα σας πουν. Τόσο απλά!

Copyright © 2021 Useappility IKE

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος • GDPR • Όροι Χρήσης

Log in with your credentials

Forgot your details?