Στατιστικά αφοσίωση πελατών
Μπορεί οι αριθμοί να μην λένε πάντα την αλήθεια, ωστόσο όταν όλα τα στοιχεία συγκλίνουν προς ένα σημείο, τότε καλό θα ήταν να τους λάβουμε σοβαρά υπόψιν. Όλα τα τελευταία στατιστικά στοιχεία για την αφοσίωση των πελατών δείχνουν ότι η διατήρηση των υπαρχόντων πελατών αλλά και η προσέλκυση νέων γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη.
Σε μια εποχή άφθονων και εξαιρετικών επιλογών, η ποιότητα του προϊόντος γίνεται όλο και λιγότερο επιδραστική σε σύγκριση με την ποιότητα της εξυπηρέτησης πελατών και των συστάσεων των χρηστών.
Ένα πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών μπορεί να βοηθήσει κάθε επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, να απαντήσει στις προκλήσεις! Σήμερα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, είναι πιο εύκολο από ποτέ να αποκτήσετε το δικό σας ψηφιακό πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών, με τη δημιουργία ενός app επιβράβευσης για την επιχείρησή σας!
Συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε 10 σημαντικά στατιστικά στοιχεία που ίσως σας βοηθήσουν να λάβετε τις σωστές αποφάσεις:

1. Η πιθανότητα πώλησης σε έναν υπάρχοντα πελάτη είναι 60-70% (ALTFELD INC.)

Οι υπάρχοντες πελάτες είναι πολύ πιο πολύτιμοι από τους νέους υποψήφιους πελάτες. Στην πραγματικότητα, τα στατιστικά στοιχεία για την αφοσίωση των πελατών δείχνουν ότι η πιθανότητα πώλησης ενός προϊόντος σε έναν νέο πελάτη παραμένει στο χαμηλό 5-20%.

2. Το 80% των κερδών σας προέρχεται από μόλις το 20% των πελατών (Forbes)

Η αρχή 80/20 του Vilfredo Pareto λειτουργεί εκπληκτικά καλά με τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ, ακόμη και εκατό χρόνια μετά την ανακάλυψή της. Αυτό σημαίνει ότι, μελετώντας το κορυφαίο 20% των πελατών σας, μπορείτε να μάθετε πώς να προσελκύσετε παρόμοια άτομα και να αυξήσετε τα μελλοντικά σας κέρδη.

3. Το 58,7% των χρηστών του Διαδικτύου πιστεύει ότι η απόκτηση ανταμοιβών και πόντων επιβράβευσης είναι μια από τις πιο πολύτιμες πτυχές της αγοραστικής εμπειρίας (eMarketer)

Αυτή ήταν η δεύτερη πιο κοινή απάντηση, μόνο κάτω από το “Γρήγορη και εύκολη ολοκλήρωση παραγγελίας” στην ίδια έρευνα αφοσίωσης πελατών, η οποία διαμορφώθηκε στο υψηλό 83%. Η επιβράβευση των πελατών για την αφοσίωσή τους με ουσιαστικό τρόπο θα πρέπει επομένως να είναι μία από τις κορυφαίες προτεραιότητες κάθε επιχείρησης.

4. Πάνω από το 70% των καταναλωτών είναι πιο πιθανό να συστήσουν μια επιχείρηση εάν έχει ένα καλό πρόγραμμα αφοσίωσης (Bond)

Τα στατιστικά και οι τάσεις του προγράμματος επιβράβευσης δείχνουν πόσο σημαντικές είναι αυτές οι υπηρεσίες για τις επιχειρήσεις. Τόσο πολύ, που το 77% των ανθρώπων είναι πιο πιθανό να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης εάν διαθέτει πρόγραμμα επιβράβευσης.

5. Το 95% των καταναλωτών που είναι μέλη προγραμμάτων επιβράβευσης θέλει να αλληλεπιδρά με τα προγράμματα μέσω νέων και αναδυόμενων τεχνολογιών (Bond)

Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται πολύ να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις μέσω των υπολογιστικών τους συσκευών, της Εικονικής Πραγματικότητας, της Επαυξημένης Πραγματικότητας, των chatbots και ούτω καθεξής. Αυτό δείχνει σε μεγάλο βαθμό ότι η παρακολούθηση των πιο πρόσφατων αναδυόμενων τεχνολογιών και η συσχέτισή τους με την επιχείρησή σας μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά πολύτιμη.

6. Το 56% των προγραμμάτων χρησιμοποιούν μηχανισμούς παιχνιδιού στα προγράμματα επιβράβευσής τους (AP News)

Η προσθήκη λειτουργιών που απαντώνται συνήθως σε παιχνίδια, όπως κουπονιών Ξυστό, εικονικές ανταμοιβές και καθορισμός στόχων, μπορεί σχεδόν να διπλασιάσει την ικανοποίηση των πελατών. Εάν οι πελάτες αισθάνονται ότι εργάζονται για έναν στόχο ή μια ανταμοιβή, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί σε μια επιχείρηση και να επενδύσουν ακόμη περισσότερα χρήματα στα προϊόντα της.

7. Τα έσοδα για τις επιχειρήσεις που δίνουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών αυξάνονται κατά 4-8% πάνω από ομοειδείς επιχειρήσεις του κλάδου τους (Bain & Company)

Όλα τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη διατήρηση πελατών όπως αυτό, δείχνουν πώς μια ανώτερη εμπειρία πελάτη συμβάλλει στη βελτίωση της αφοσίωσης των ανθρώπων σε μια επιχείρηση. Οι ικανοποιημένοι πελάτες σας θα κάνουν περισσότερες αγορές και θα λειτουργήσουν ακόμη και ως προωθητές που κάνουν συστάσεις στους φίλους τους, καθιστώντας τους έτσι εξαιρετικά πολύτιμους.

8. Το 37% των καταναλωτών πιστεύει ότι χρειάζονται τουλάχιστον πέντε αγορές για να θεωρήσουν τον εαυτό τους πιστό σε μια επιχείρηση (Yotpo)

Όλα τα στατιστικά στοιχεία αφοσίωσης στην επιχείρηση δείχνουν ότι οι πελάτες χρειάζονται πολλαπλές θετικές εμπειρίες αγορών για να θεωρήσουν τους εαυτούς τους πιστούς. Το ένα τρίτο των ανθρώπων θα πει ότι είναι πιστοί πελάτες μετά από τρεις αγορές, ενώ μόνο το 12% θα θεωρήσει τον εαυτό του πιστό στην επωνυμία μετά από δύο.

9. Το 61% των καταναλωτών πιστεύει ότι τα δώρα και οι προσφορές-έκπληξη είναι ο πιο σημαντικός τρόπος με τον οποίο μια επιχείρηση μπορεί να αλληλεπιδράσει μαζί τους (AP News)

Άλλες κορυφαίες απαντήσεις από την έρευνα είναι μια πιο βολική διαδικασία αγορών (50%), η επίλυση ενός προβλήματος ή μιας ερώτησης (45%) και η σύσταση προϊόντων με βάση τις ανάγκες τους (27%).

10.Το 48% των ανθρώπων αναμένει εξειδικευμένη εξυπηρέτηση για να είναι καλός πελάτης (Accenture)

Οι καταναλωτές απαιτούν ολοένα και περισσότερο εξατομικευμένες εμπειρίες για να διατηρήσουν την αφοσίωση και θα εγκαταλείψουν τις επιχειρήσεις που στερούνται εξατομίκευσης. Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων είπε ότι εγκατέλειψαν μια επιχείρηση για αυτόν ακριβώς τον λόγο, γεγονός που δείχνει τις δυνατότητες δημιουργίας εσόδων που έχουν οι προσαρμοσμένες υπηρεσίες.
Το Appit είναι μια τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα για την εύκολη, γρήγορη και οικονομική δημιουργία app επιβράβευσης πελατών για κάθε επιχείρηση. Με το πιο ανταγωνιστικό κόστος και με λειτουργίες που μπορούν να καλύψουν κάθε πιθανό τρόπο για την επιβράβευση αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών σας (πόντοι, σφραγίδες, delivery, ραντεβού, ξυστό, ειδοποιήσεις κλπ), μήπως είναι τώρα η κατάλληλα ώρα για να αποκτήσει η επιχείρησή σας το ΔΙΚΟ ΤΗΣ APP ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ;

Copyright © 2022 Useappility IKE

Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος • GDPR • Όροι Χρήσης

Log in with your credentials

Forgot your details?